2013. július 18., csütörtök

Sziasztok! Meghoztam az új részt!! :)) Tudom...tudom...jó hosszú idő után...De akkor is itt van! ;) Olvassátok, komizzatok (ha lenne 10, akkor már örülnék), iratkozzatok.! ;) Hope you like it.! *.* Pusszancs: Csak Egy Lány.xx

21. fejezet ~ Végre egy boldog nap!




- Liam! – suttogtam, amikor elengedett, majd könnyes szemekkel ismét magamhoz rántottam. – Liam!!
Úgy szorítottam, mint aki nem akarja a kincsét elengedni. Hihetetlenül felszabadító érzés volt, hogy végre újra láthattam.
- Istenem de jó látni téged! – törölte le a szemét Li, amikor már elengedtem.
- El sem hiszem, hogy itt vagy! – mosolyogtam, majd két zsebkendőt vettem elő. Az egyiket odanyújtottam barátomnak, a másikat én vettem használatba. – Gyere be! Ne itt ácsorogj!
Kitártam előtte az ajtót. Belépett az előszobába és megállt.
- Naa…menjél nyugodtan! – nevettem rá, majd unszolásképpen megböktem a hátát.
- Jól van! – mosolygott rám.
Bevezettem a nappaliba.
- Anyu, Liam eljött meglátogatni engem. – mutattam a fiúra.
- Jó napot! – köszöntötte szüleimet a fiú.
Anyu furcsa tekintetet intézett felém. Erre én egy „Semmi baj, ő nem Harry!” fejet vágva válaszoltam neki.
- Szia! – mosolygott rá anya. – Megkínálhatlak valamivel téged?
- Köszönöm, egy pohár víz jól esne. – mondta.
- Máris hozom! – azzal kisietett a szobából.
- Apu! Ő itt Liam Payne, a legjobb barátom. – mutattam be Li-t.
- Szervusz fiam! – nyújtotta a kezét apa Liam felé. – Jim Prewitt vagyok.
- Örülök, hogy megismerhetem Uram! –megrázta apa kezét.
Mikor anyu visszaért odaadta a poharat Liamnek, majd apuval együtt kimentek az udvarra megbeszélni még néhány fontos dolgot.
- Sara! – fordult oda hozzám. – Nincs kedved eljönni velem a Starbucksba?
- De, szívesen elmegyek. Mostanában úgy is alig mozdultam ki. Csak felkapok magamra valami emberibb ruhát. – nevettem.
- Rendben, kint megvárlak.
Gyorsan felszaladtam a lépcsőn és felhúztam egy rövid farmernacit, egy virágos toppot és egy sarut. Fejemre biggyesztetem a napszemüvegemet és siettem is le.
- Majd jövök! – kiáltottam oda anyuéknak, majd kiléptem az utcára.
 Beszálltunk a kocsiba és elindultunk.
A Starbucksban a leghátsó sarokba ültünk, hogy minél kevesebb ember vegyen észre minket. Mindketten feltettük a napszemüvegünket, Liam még egy sapkát is használt az álcázáshoz.
- Mit kérsz? – nézett rám nagy barna szemeivel.
- Egy epres frappuccinot. – pásztáztam végig szememmel az ajánlatokat.
Éppen odalépett hozzánk egy pincérnő.
- Helló! Köszöntelek titeket a Starbucksban! Mit hozhatok?
- Egy epres és egy caramellás frappuccinot.
- Rendben. Mindjárt hozom! – azzal el is sietett.
- Szóval Sara… - fordult ismét hozzám Liam. – Mi történt veled az elmúlt fél év alatt?
- Ááá…semmi…
Miközben elmeséltem neki, hogyan teltek a mindennapjaim, kihozták az innivalónkat. Szürcsölni kezdtem, mire Liamből kitört a nevetés.
- Egyébként veled mi újság van? – kérdeztem már én is kuncogva.
- Hát Haleyvel együtt voltunk 3 hónapig, de szakítottunk.
- Miért? – csodálkoztam.
- Az elején jobb volt minden, a végére meg már teljesen ellaposodtak a dolgok. Meg egyébként is. Tudod, hogy szeretem őt, de nem úgy, mint… - itt elhallgatott.
Zavaromban ismét szürcsölni kezdtem.
- Na de mindegy! –mosolyra húzta a száját.
Volt egy kérdésem, amit mindenképpen fel akartam neki tenni, de nem mertem. Féltem, hogy elöntenének az érzések és sírva fakadnék. De még is megkérdeztem:
- És…Harryvel mi van?
Láthatólag meglepte barátomat a kérdés és először nem is tudott válaszolni. Elgondolkodott.
- Hát…ő is jól van. Éli a kis világát… - vakarta meg a nyakát.
Láttam, hogy valami nincs rendben vele. Titkol vagy legalábbis elhallgat előlem valamit.
- És a többiek? – tereltem másra a témát.
- Ők is megvannak. Niallnak új barátnője van.
- Tényleg? És aranyos.
- Igen, nagyon.
- Akkor mindenkinek egyenesben van az élete. – adtam hangot megállapításomnak.
- Mondhatjuk! – nevetett Li is.

Miután megittuk a frappuccinoinkat elmentünk sétálni a parkba. Nem gondoltam volna, hogy ennyire élvezni fogom.
Amikor beértünk a parkba egy nagy dobermann száguldott el mellettünk. 5 másodperc múlva a gazdája is megjelent, aki lélekszakadva rohant a kutyája után és közben egyfolytában kiabált, hogy: Állj! Csülök állj! Nagyon vicces volt. Liammel mind a ketten röhögő görcsöt kaptunk.
Később egy nő elesett a saját lábában, amikor elbambult. Látni kellett volna, hogyan csuklott össze a teste. Haláli volt!! Egy padról néztük, mit szerencsétlenkedik és már fetrengtünk a sok nevetéstől.
- Ó megfeledkeztem valamiről! – csapott fejére, miután befejeztük a röhögést.
- Miről? – meglepett ezzel a kijelentésével.
- Mindjárt jövök! – emelte fel mutatóujját és már szaladt is a park bejárata felé. 2-3 perc múlva már vissza is tért egy dobozzal a kezében.
- Ezt neked hoztam. – mosolygott huncutul.
- Mi ez? – kérdeztem.
- Nyisd ki és megtudod.
Oda nyújtotta felém a dobozt. Óvatosan megfogtam és leraktam az ölembe. Hirtelen megmozdult benne valami és én majdnem leejtettem a kezemből. Halk nyüszögés ütötte meg a fülemet. Kinyitottam a dobozt és egy szőrkupacot vettem észre az egyik sarokban. A beszűrődő fényre felemelte a fejét és szaglászni kezdett. Egyik ujjamat bedugtam hozzá és megböktem az orrát, mire a kutyus eldőlt és tovább szaglászott. Elkezdte harapdálni az ujjam.
- Egy kölyök  labrador. – simogatta meg a buksiját.
- Kislány? - vakargattam meg óvatosan a kutyus pocakját.
- Igen. És a tiéd! – nézett mélyen szemembe Liam.
- Nagyon szépen köszönöm. Igazán nem kellett volna! – mosolyogtam.
- Képzeld el valaki kirakta szegényt az utcára. Egyik reggel, úgy két hete, amikor kiléptem a kapunkon észrevettem, hogy valami kupac ott hever az árok szélén. Odamentem és láttam, hogy ez a kis labrador az. Elvittem orvoshoz kivizsgáltattam. Szerencsére semmi baja nem lett.
- Kíváncsi vagyok anyuék mit fognak hozzá szólni, hogy egy kutyus is velünk fog élni… - vigyorogtam.
- Tényleg…Nem azt mondtad, hogy apukádék elválltak?
- De igen, csak most apu visszajött anyuhoz, mert még mindig szeretik egymást.
- Ez jó hír!
- Sokkal jobb, hogy most már apu is itt van velünk. – mosolyogtam.

- Anyuu!! – rontottam be a házunkba kezemben a dobozzal. Liam sietve jött utánam.
- Mi az kincsem? – jött ki a konyhából anyám, miközben egy tányért törölgetett.
- Nézd mit kaptam Liamtől! – raktam le az asztalra a pakkomat és kibontottam.
Kiemeltem belőle a kiskutyusom.
- Hát nem aranyos?? – gügyögtem.
- Jaj… - anyumnak elakadt a lélegzete, aztán Liamre nézett.
Már azt hittem mindjárt kiparancsolja innen a kutyust, amikor:
- Hát ez nagyon aranyos. Milyen fajta?
- Labrador. Ugye megtarthatom? – néztem anyura bociszemekkel.
- Persze, ha apádnak sincs ellenvetése.
- Okés…Várj! Ezek szerint apu is itt fog lakni?? – sikogattam.
- Nagyon úgy tűnik! – mosolygott anyu.
- De szuper! – nevettem tiszta szívből ma már sokadjára.
- Apu! – szaladtam oda hozzá. Éppen Tv-t nézett.
- Tessék Bogaram! – fordult felém.
- Nézd! – mutattam oda neki a kutyust. – Megtarthatom, ugye?
- Persze Kislányom! Miért ne? – mosolygott.
- Felmegyek és csinálok neki valami helyet, amíg nem kap rendes kis lakhelyet. – mondtam anyunak. – Nem baj, ha Liam is feljön?
- Dehogy is! Menjetek csak!
Még mielőtt felmentünk kivettem a hűtőből egy doboz tejet, majd intettem Liamnek, hogy jöjjön utánam.
A szobámban lehuppantunk a földre és benyomtam a Tv-t. Kerestem egy pólót, amit már nem használok és leterítettem a doboz aljára. Egy kis tálba öntöttem tejet.
- Sara! – szólalt meg Liam.
- Igen? – fordultam felé kedvesen.
- Még nem adtál nevet a kutyádnak.
- Igaz…Mi is legyen a neve? – morfondíroztam.
- Legyen Gyere ide! A neve! – viccelődött.
- Ne máár… - fogtam a hasam nevetés közben. – Én már tudom mi lesz a neve.
- Mi? – kíváncsiskodott Li.
- Lena Payne. Utánad! – mosolyogtam, majd mélyen barna íriszeibe néztem. – És így legalább a monogramotok is megegyezik.
- Te vagy a legjobb! – mosolygott ő is, majd megölelt és egy puszit nyomott fejem búbjára.
Hirtelen valami érdekeset hallottam. Egy új műsor ment a kedvenc csatornámon. Felhangosítottam, mivel egy ismerős nevet mondtak be: Harryról volt szó.
A következő mondatokból csak két dolog érdekelt engem: Harry Styles új barátnője Taylor Swift……..Úgy látszik a fiatal énekes hamar túllépett előző barátnőjén, Sara Prewitten.
A döbbenettől alig bírtam megszólalni. Lassan bepárásodott a szemem.
Hát ezt nem akarta elmondani Liam! – ugrott be hirtelen.
Ránéztem barátomra. Láttam mennyire szomorú volt ő is. Mikor meglátta, hogy majdnem sírok, odajött hozzám és szorosan átölelt. Fájdalmasan belekapaszkodtam és éreztem, hogy lecsordul az első könnycsepp az arcomon.

Itt van Saraval a kis Lena :)) :  

14 megjegyzés:

  1. dejó*-*♥ és a vége. uuuuuuuuu Taylor Swift -_- imádom hamar kövit^^♥

    VálaszTörlés
  2. Rinkám ez állati lett! :) <3 És a vége...te! :D <3 hamar kövit! *.*

    VálaszTörlés
  3. Te Karina... Valamit nagyon tudsz! :))) Hamar a hövit," <3

    VálaszTörlés
  4. aww... Nagyon jó! Várom a következő részt! :D

    VálaszTörlés
  5. Jó lett - végre nem tök szomorú...csak kicsit...
    Remélem most egy darabig felfelé ível majd a történet hangulata...
    Bár jó ez nagyon, akármit írsz!!!! :D

    VálaszTörlés
  6. imádom.<33 ennél többet nem merek mondani mert a köcsögítôszered még hat.xdd
    a kedvenc riszem:
    5 másodperc múlva a
    gazdája is megjelent, aki
    lélekszakadva rohant a kutyája
    után és közben egyfolytában
    kiabált, hogy: Állj! Csülök állj!

    behaltam.xd
    ui.: Austin not shit.:c

    VálaszTörlés
  7. Karinaaa.!!! hallod..megőrjítesz.!:OO:D ez annyira jó lett.*o* a végeee.!!:OO*-* hamar a kövit drágám.! <3xx

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  10. nagyonjóóó.!!!!!uristen de jól írsz!!!!! best blog.<33 második kedvenc blogom ez: maesstory.blogspot.hu még csak a bevezető van meg belőle de szerintem már ebből is látszik h jól írnak és biztos jó lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg tudom érteni!!! Nekem is, pedig ne az én világom a 1D! De maga történet az, ami nagyon jó - büszke is vagyok rá!!! :D

      Törlés
  11. Sziasztok! :) Jaj, mindenkinek köszönöm, hogy olvassátok a blogom és rendszeresen komiztok. :33 ♥ Imádlak titeket! ;) ♥♥ És örülök, hogy tetszik a story! Puszii: Csak Egy Lány.xx ♥♥ ;)
    ui.: Best Blog? :oo *o* Ez most rettenetesen feldobta a napomat! Nagyon örülök neki! ;) ♥♥

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, hogy büszke vagy rám! *.* Szeretlek Jane!! ♥♥ :))

    VálaszTörlés